Jako ambasador edukacyjny Qlik w Polsce, z wielką przyjemnością zapraszam wykładowców oraz koordynatorów kierunków informatycznych i ekonomicznych, szczególnie tych związanych z analizą danych, na webinar. Wraz z Marcinem Stawarzem (Ambasador Qlik, wykładowca, specjalista ds. wdrożeń Qlik) oraz Holly Johnson (odpowiedzialna za Qlik Academic Program i Qlik Learning) przedstawimy Program Akademicki firmy Qlik. Opowiemy o korzyściach płynących z jego wykorzystania w ramach zajęć uczelnianych oraz zaprezentujemy praktyczne przykłady wdrożeń systemów Business Intelligence zarówno w Polsce, jak i na świecie.

Kilka słów o Programie:
– Możliwość zapoznania się z jednym z najbardziej nowoczesnych systemów wizualizacji i przetwarzania danych na świecie: Qlik Cloud.
– Studenci mają szansę na dogłębne poznanie możliwości Qlika i przygotowanie projektu na zaliczenie.
– Dostęp do platformy e-learningowej.
– Brak konieczności instalacji, system działa w chmurze.
– Dynamiczna analiza danych wraz z wbudowanym asystentem AI
– Roczny koszt licencji w firmach dot. systemu Qlik Sense Cloud dla 50 użytkowników to około 48 000 PLN, nie uwzględniając dostępu do e-learningu. Uczelnia korzystająca z tego programu nie ponosi żadnych kosztów.
– Szybki proces wnioskowania (do tygodnia). Licencja na 12 miesięcy z opcją przedłużenia.
– Może być szeroko stosowany, nawet w kołach naukowych.

Umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy z dużymi zbiorami danych staje się jedną z najbardziej pożądanych kwalifikacji na rynku pracy do roku 2027 (link). Przygotuj swoich studentów na rzeczywistość opartą na danych, korzystając z bezpłatnego oprogramowania, szkoleń i kwalifikacji oferowanych przez “The Qlik Academic Program”.

Dostępne terminy:
– 03.04.2024 (wt), godz. 11:00-12:00
– 04.04.2024 (śr), godz. 17:00-18:00

Webinar będzie prowadzony w języku polskim.
Wymagana rejestracja: https://community.qlik.com/t5/Qlik-Academic-Program/Special-Event-Free-Academic-Program-Webinar-for-Poland/ba-p/2424736

Serdecznie zapraszamy!
Jacek Harazin

Webinar 3 lub 4 kwietnia 2024 – dla Szkół Wyższych